00:00
00:00
View Profile Thalidamo
I love drawing, but I don't consider myself an artist, Flash CS4 is poggers, FireAlpaca is amazing too
My Gf Symonemoe is also a Newgrounder, go follow her๐Ÿ’œ๐Ÿ–ค

Thalib @Thalidamo

Male

Totally not Pico's School

Santiago, Chile.

Joined on 2/10/21

Level:
12
Exp Points:
1,360 / 1,600
Exp Rank:
41,682
Vote Power:
5.37 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
252,538
Blams:
0
Saves:
4
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
36
Supporter:
1m 18d

Thalidamo's News

Posted by Thalidamo - 1 month ago


I hope everyone had a nice Christmas, I'm taking a rest of drawing and I'm gonna be so damn busy in the future hhghdhgv


I'll see y'all the next year, I'll be back with some fresh shit, I hope so...


Anyways, take care.


-Thalib

iu_506454_8630889.png


4

Posted by Thalidamo - December 4th, 2021


Everyone go follow my man Xen 10 rn, the guy just purchased me a year of upgrade, I'm a supporter now I'm one of the cool guys!!!!1!1!1!1!!yay!11!1!11!!


3

Posted by Thalidamo - October 17th, 2021


WHY THERE'S SO MANY PEOPLE MAKING ME FANARTS

WHAT IS HAPPENING


Parra86rar

Bendyro

MattGabriel13


But yeah, I love all of these drawings, thanks everyone!!!


8

Posted by Thalidamo - October 16th, 2021


Hey guys look, Sussy Mango made me a Fanart fanart fanart fanart fanart fanart and it's great :D


GO AND GIVE YOUR FIVE FUCKING STARS NOW.


6

Posted by Thalidamo - October 6th, 2021


About damn time thank you so much everybody idk what uuuhhh I can say it's fucking 3 AM lmao uhhhh the uhmm thanks I guess and I uhh don't do drugs ok by eiu_438375_8630889.webp


4

Posted by Thalidamo - October 5th, 2021


bofren doodle

iu_437914_8630889.png

This game


This fucking game...


Tags:

7

Posted by Thalidamo - October 4th, 2021


LOOK AT THIS RIGHT NOW.


NOOWWW!!!11!1!11!1!1


2

Posted by Thalidamo - September 22nd, 2021


Alright bunch of fuckers what are all you waiting for support my girlfriend???

>>>>>:(


But now seriously, go to his profile and follow her, she deserves that <3


Just look at this Fucking masterpiece she just do in Aggie with me for the Madness day!!!


GOT DAMN SHE IS PRECIOUSiu_425789_8630889.png


3

Posted by Thalidamo - September 22nd, 2021


iu_425773_8630889.jpg

I'm lazy srry


5

Posted by Thalidamo - September 11th, 2021


iu_415589_8630889.webp

I'm kinda handsome


4